onderzoek

Werkplekonderzoek vanaf € 49,-

Bent u snel moe op het werk of heeft u last van concentratieverlies? Voelt u zich gespannen of kijkt u de klok vooruit? Zijn uw collega’s niet vooruit te branden en heeft u het gevoel dat u tegen een muur praat?

Grijp dan nu in:

Door middel van het door onze partner ontwikkelde onderzoek, wat wetenschappelijk onderbouwd is, zoomen wij in op een aantal zeer belangrijke elementen die de zintuigen van de werknemers doen prikkelen. Denk hierbij aan de ogen, oren en neus. Het klinkt wellicht wat zweverig of soft maar juist dit is essentieel om de productiviteit en efficiëntie van uw collega’s te verhogen.

Het stappen plan

  1. Kennismaking - Onder het genot van een kopje koffie vertellen wij u wie wij zijn en wat wij gaan doen. Daarnaast willen wij dolgraag weten wie u bent, wat uw organisatie doet en wat uw wensen zijn.
  2. Werkplekonderzoek - Wij onderzoeken aspecten als; licht, geluid, geurbeleving, software in de middelen, de cultuur van uw organisatie en het gedrag van de medewerkers.
  3. Verwerken van data - De verkregen data wordt omgezet in een glashelder rapport waarbij wij de vertrouwelijkheid zeer hoog in het vaandel houden.
  4. Evaluatie & Terugkoppeling - Samen bespreken wij de uitkomsten van het onderzoek en brengen na evaluatie het finale rapport. 

Tweesplitsing

Op dit punt is het werkplekonderzoek afgerond en kunt u met dit rapport de markt op gaan om te gaan shoppen. Kiest u in de 2e fase ook voor onze partners dan crediteren wij een gedeelte van het onderzoek op de aanschaf van een nieuw interieur. Voordeel van het kiezen van onze partner is dat wij elkaar reeds kennen en de implementatie zal hierdoor sneller verlopen.

  1. Programma van Eisen - Wij gaan op zoek voor u naar de juiste meubelen om een zo optimaal mogelijke werkomgeving te creëren waarbij de productiviteit omhoog gaat en het welbevinden van de medewerkers goed aan bod komt.
  2. Indienen offertes - wij zullen verschillende offertes aan u voorleggen waarbij wij kijken naar uw wensen.
  3. Keuze - er moet gekozen worden uit de offertes. Wat kost het en wat past er in uw budget? Let in deze stap goed op de montagekosten en overige kosten. Wordt het budget mogelijk overschreden? Dan kunt u ervoor kiezen om in fases uw project te laten realiseren. Neem hierbij wel in ogenschouw wat deze spreiding voor uw medewerkers betekent.
  4. Realisatie & Implementatie - Tijdens deze stap wordt er een logistiek proces op gang gebracht. Plan dit zorgvuldig in. Onze partner wilt u daar graag bij helpen!
  5. Ingebruikname & Monitoren - Wij volgen of de voorgestelde verwachtingen uitkomen.
  6. Realiseren besparingen - U kunt er weer jaren tegenaan! U zult zien dat de motivatie en productiviteit direct omhoog gaat! Uw investering start direct met zichzelf terug te verdienen.
  7. Contact houden - Zowel wij als onze partners investeren graag tijd in een onderlinge relatie. Met onze kennis, onze partners en onze grote poel van leveranciers vullen wij alle wensen in voor iedereen!

Neem vrijblijvend contact met ons op! Wij zijn er graag voor u!

Ook u kunt gebruik maken van het return on investment principe! Wacht niet langer!

WERKPLEKONDERZOEK